Beheer / Gebruikers beheren

Gebruikers beheren in Offri

Teamwork makes the dream work. Met het Agency abonnement kun je ongelimiteerd organisaties (teams) toevoegen en gebruikers beheren in Offri.

Gebruikers beheren in een organisatie

Gebruikers toevoegen

Je kunt gebruikers toevoegen aan een organisatie.

  1. Klik in Offri op het icoon van je organisatie, en klik op ‘Organisaties beheren’.
  2. Kies de organisatie waar je gebruikers aan wil toevoegen
  3. Klik op ‘nieuw teamlid uitnodigen’
  4. Vul de naam in van de persoon die je wil uitnodigen en kies het juiste e-mailadres
  5. Heeft deze persoon al een Offri account? Gebruik dan dat e-mailadres

Rollen van teamleden beheren

Eigenaar: alle modules + uitnodigen en beheren van gebruikers, organisaties en accounts

Manager: alle modules (ook statistieken)

Agent: toegang tot; offertes + templates + catalogus + contacten

Teamleden een rol geven

Je kunt je teamleden verschillende rollen geven met verschillende mogelijkheden binnen Offri.

  1. Klik in Offri op het icoon van je organisatie, en klik op ‘Organisaties beheren’.
  2. Klik bij de gebruiker die je een andere rol wil geven op de drie stippen.
  3. Kies voor een andere rol.

Heb je vragen? Of heb je suggesties hoe Offri beter kan? Neem contact op met ons Support Team via support@offri.nl.