Inspiratie voor
next-level offertes
Nieuw: drag ‘drop in de catalogus
Nieuwe functie voor next level catalogusbeheer: drag 'n drop. Met deze intuïtieve functie organiseer je terugkerende teksten en producten in de catalogus nóg makkelijker.
22 september 2023
Nieuw: interactieve vragen in offertes
Dagelijks werken we aan het verbeteren van dit proces en het bieden van functies waarmee onze klanten meer klanten scoren. Met trots introduceren we een nieuwe functie waarmee je de betrokkenheid van klanten verhoogt met interactieve vragen in offertes.
19 september 2023

Duurzaamheid is heet🔥
15 september 2023
De groene verkoper
Natuurlijk is fysiek bij elkaar komen waardevol. Waardevol voor het opbouwen van een vertrouwensrelatie. Waardevol, omdat klanten dit waardevol vinden. Waardevol omdat we het zo gewend zijn. Maar moeite doen, doe je niet alleen door fysiek langs te gaan.
7 september 2023

Groeipijn
1 september 2023
Aantrekken en afstoten
Aantrekken en afstoten. Marketing heeft als doel mensen extreem uitsluiten en extreem aansluiten. Dat zit hem in visuele aantrekkingskracht in combinatie met een sterk staaltje copywriting in campagnes.
25 augustus 2023

Glibberige glijbalen glijden
25 juli 2023
Eerst begrijpen, dan begrepen worden
Goede verkopers die oprecht luisteren en hun eigen pitch niet voorop stellen. Verkopers die empathisch luisteren met de intentie de belangen van de ander dáádwerkelijk te begrijpen.
19 juli 2023

Geniale nigeriaanseprinsenspam
13 juli 2023
Borstklopallergie
Bescheidenheid siert de mens, maar het siert zelden een verkoper. Zit wat in: een onzeker verhaal waarin je je product afkraakt gaat niemand overtuigen. Anderzijds zijn mensen (lees: wij Nederlandse calvinisten) allergisch voor borstklopperij.
4 juli 2023
De waarnemingsdrempel
29 juni 2023
1 kamer beschikbaar, boek nu!
Schreeuwen om urgentie en schaarste oproepen; als het gaat om een impulsaankoop dan werkt deze methode, bij een grote groep mensen, ontzettend goed. Maar werkt dit ook als het gaat om grote projecten?
15 juni 2023

Vertel waar je goed in bent
29 mei 2023
Slimme sales: assertief of subtiel?
Ontdek de geheime formule voor sales succes: wees geen brutale verkoper, maar een rustige professional die met empathie en advies de klant overtuigt. Want één ding is zeker: als je het niet doet, laat je een fortuin liggen!
25 mei 2023

Schrijftips voor de lekkerste offerteteksten
14 april 2023

Iedere dag complimentendag
1 maart 2023

5 randvoorwaarden voor winnende offertes
21 februari 2023
Het exposure effect, en wat dat betekent voor je offerte
Psychologisch feit: het vaker blootstellen van je brein aan een stimulans maakt die stimulans prettiger. Herkenning is fijn.
16 februari 2023

Timing is niet alles
15 januari 2023
Verboden woorden in je offerte
Ontdek hoe je de aandacht van je lezers kunt vasthouden met een tekst die lekker wegleest, door het vermijden van onnodige woorden en het downloaden van een verboden woordenlijst voor offertes.
5 januari 2023

Effectief taalgebruik in offertes
3 januari 2023