Nieuw in Offri / 14 februari 2024

14 februari 2024

Offri wordt regelmatig bijgewerkt. Je hoeft daar verder niets voor te doen: je krijgt ze automatisch. Hieronder lees je wat er is verbeterd. Heb je zelf ook ideeën hoe Offri beter kan? We horen het graag via support@offri.nl.

🖋 Kies uit 1510 lettertypes

Tot vandaag kon je offertes maken in één lettertype. Nu zijn dat er 1510. Je kunt voor diverse onderdelen in je offerte (titel, koppen, tekst, etc.) bij je instellingen een nieuw standaard lettertype kiezen zodat de stijl van je offerte beter aansluit op je huisstijl. De standaard die je instelt wordt zichtbaar in al je nieuwe offertes, dus niet met terugwerkende kracht.

Je kunt ook je lettergrootte instellen, én je titels standaard links, gecentreerd of rechts uitlijnen. Dit geeft je in één klap veel meer creatieve mogelijkheden. Probeer het uit!

👍 Figma, Miro & Flourish plaatsen

Met het nieuwe blok Embed kun je animaties uit Figma, schema’s uit Miro of interactieve statistieken uit Flourish in je offerte opnemen. Alvast een prototype laten zien? Een flowchart uit een brainstorm delen? Of de resultaten van jouw campagnes in een statistiek tonen? Leef je uit.

Het Embeds-block is in beta, omdat we er met z’n allen nog achter moeten komen hoe iedereen het toe gaat passen, en we vermoeden dat er nog veel te leren is hoe we hier alles uit kunnen halen. Het is het begin van iets groots: we verwachten in de toekomst veel meer embeds mogelijk te maken. Nog even, en je maakt afspraken in je offerte, laat je landkaarten zien en kunnen je klanten formulieren invullen. Laat je ons weten hoe het werkt?

In-app support

We doen ons best om de makkelijkst denkbare offertetool te maken. Toch heb je soms hulp nodig. Onze kennisbank, video’s, de laatste features en onze helpdesk hebben we makkelijk ontsloten via het vraagteken dat je nu altijd rechtsonderin Offri aantreft.

Meer kleine wijzigingen

🦘 Bij het navigeren tussen pagina’s in Offri sprong je soms naar een deel in je offerte. Dat is niet meer zo, je komt altijd netjes bovenaan de pagina terecht.

👻 Afbeeldingen met een witte voorgrond en een transparante achtergrond (bijvoorbeeld logo’s) waren in de Media bibliotheek niet te zien. De achtergrond is nu lichtgrijs, en het logo daarmee weer zichtbaar.

🛸 Bij teksten naast afbeeldingen was de vertikale uitlijning niet goed: tekst kwam lager te staan in de Editor dan in de uiteindelijke offerte. Dat is opgelost.

📊 In de statistieken werden optionele posten die niet waren aangevinkt, toch meegenomen. Dat is verholpen, de statistieken kloppen weer.

⚡️ Ook het totaalbedrag dat aan Zapier wordt meegegeven was inclusief optionele posten, ook als ze niet zijn aangevinkt. Ook dat bedrag klopt weer.

🐸 Bij offertes die inclusief BTW worden getoond werd de berekening van korting niet goed afgebeeld. Dat is verholpen (totaalbedragen in oude offertes zijn gelijk gebleven).

😶 De profielfoto van je klant werd niet altijd correct weergegeven in de offertes. Dat is verholpen.