24 oktober 2024
Offri wordt regelmatig bijgewerkt. Je hoeft daar verder niets voor te doen: je krijgt ze automatisch. Hieronder lees je wat er is verbeterd. Heb je zelf ook ideeën hoe Offri beter kan? We horen het graag via support@offri.nl.
🛒 Inkoopprijs en marges
De verkoop via Offri loopt lekker – maar wat verdien je er aan? Zeker in de (groot)handel wil je weten welke marge je overhoudt aan een deal.
In Offri kun je de optie ‘Inkoop’ activeren in de instellingen van je organisatie. Je kunt daarna voor ieder product in je offerte, sjabloon of component een inkoopprijs opgeven. Daarmee wordt iedere regel, ieder onderdeel en de totale opdracht voorzien van een margeberekening, in euro’s (of welke munteenheid je hebt) en in procenten.
Je klanten zien deze informatie natuurlijk niet, dat is alleen voor jou om je winst en kosten overzichtelijk te houden.
💁🏻 Gedeelde componenten
Als je meerdere organisaties hebt binnen Offri*, dan kan het voorkomen dat je producten die je maakt ook beschikbaar wil maken bij al je organisaties. Handig als je meerdere vestigingen hebt, of als je resellers de mogelijkheid wil bieden om binnen Offri met jouw producten te werken.
Je kunt een categorie delen met één, meer, of alle organisaties. Alle producten in deze categorie worden dan direct zichtbaar bij die organisaties. De verkoopprijs kan per organisatie verschillen, maar de inhoud blijft altijd hetzelfde, waardoor je ook wijzigingen in je catalogus direct binnen je organisaties publiceert.
*Meerdere organisaties in één account vereist minimaal het pakket ‘Agency’.